Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




petak, 9. ožujka 2012.

Trenutak odluke.

Bila je to 1978 kad sam prvi put vidio ovaj spot jer je tada u tadašnjoj državi sve dolazilo kasnije i nije bilo puno mogućnosti doći prije do toga. Pojava Sex Pistolsa u živo po prvi put na tv-u i zvučanje je bilo kao kulturni šok ravan guranju prstiju u utičnicu. Nakon odgledanog spota sam otišao u kupatilo i poprilično velikom zihericom jednostavno probio uho. Sutradan sam zamolio kolegu da mi ošiša dulju kosu i to pramen po pramen tako da sam dobio tzv. tifusar frizuru. Društvo je bilo šokirano mojom odlukom i samo sam ja zapravo bio uvjeren kako sam donio pravu odluku.
Ovaj spot je od mene napravio uvjerenog Punkera koji još uvijek egzistira u meni na jednom nivou!


Nema komentara:

Objavi komentar