Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




nedjelja, 8. svibnja 2011.

Film - Live u Kulušiću!

Ovo je, po meni, defintivno najbolji album uživo s domaće scene. Sve ali baš sve je u službi atmosere koja je fantastično nabrijana i cjela slika je kao prštanje boja, vesela i ritmička! Samo jednom sam gledao film da je tako dobro zvučao i to u dubrovniku kad nas se skupilo oko 3000 na Babin kuk zbog toga. Ovo je predivbno slušati dok ti proljeće titra u žilama! Još kad si mlad... kad si mlad ...

"Uvodni govor Par Dr. Vrdoljak" (0:40)
  1. Glas - Dražen Vrdoljak
  2. "Neprilagođen" (3:40)
  3. "Moderna djevojka" (2:55)
  4. "Zamisli život u ritmu muzike za ples" (3:25)
  5. "Kad si mlad" (2:50)
  6. "Zajedno" (2:50)
http://uploading.com/files/dcb2m186/Film%2Bu%2BKulu%25C5%25A1i%25C4%2587u.rar/

Nema komentara:

Objavi komentar