Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




srijeda, 18. svibnja 2011.

Joe Cocker -Sheffield steel

Ovo je po meni najbolji album Joe za dugo vrijeme nakon With a Little Help From My Friends. Iskreno čovjek me više oduševljavao nastupima jer je već postala legendarna njegova predanost aktu pjevanja! Clapton je jednom ispričao kakosu svirali negdje (ni on se ne sjeća gdje ) kad je shvatio da ne čuje glas i iznenadjeno pogledao gdje je Joe! A onda je ugledao njega kako se koči u naponu , dok su mu žile iskakale po vratu ali nikakav glas nije izlazio! To je Joe!
MP3 64kbps

http://www.fileserve.com/file/HQkQMWv

Nema komentara:

Objavi komentar