Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




srijeda, 17. kolovoza 2011.

David Bowie u mirovini? WTF?

Nakon što sam pročitao takav naslov nisam mogao ostati miran pa sam čačkao i mislio ... "ma daj, kakva je to glupost"! Onda se sjetim da su prošle bogami prilične godine pa ... "maneeeeeeeeeeeeeee!"
na svu sreću nadjem članak koji govori o tome ali ne direktno nego kroz čovjeka koji ga dobro poznaje! Ipak David nije objavio ništa wslužbeno pa ostaje nada za još koji album!
Nekad ... u vrijeme njegovog (meni najboljeg albuma do tad) Scarie Monsters...

I danas kad već ima preko 60 godina.

Nema komentara:

Objavi komentar