Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




subota, 16. travnja 2011.

Evo za početak nekoliko riječi!

Ovaj blog je stvoren kako bi mogao podjeliti neke informacije s drugima kojima su takodjer potrebne informacije. Nema direktnog sadržaja nego je cijeli blog zamišljen kao mjesto na kojem se mogu razmjeniti veze i poznanstva (narodski rečeno) . Hehe! Nadam se da će se ljudi nači u ovome i ako se slučajno dogodi da nešto ne radi ... molim ostavite mi poruku a ja ću se truditi ispraviti sve što je moguće! Živjeli i uživajte!

Nema komentara:

Objavi komentar