Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




subota, 16. travnja 2011.

Igra staklenih perli!

Ovaj album je izašao 1979 godine i bio je prvi pravi pokušaj psychodelik rocka na prostorima bivše države i po meni najbolji! Beogradski bend sam prvi put slušao u njihovom studentskom centru i odmah sam shvatio da se razlikuju od drugih bendova do tada. Inače su svoj izlet u psychodeliju u pojedinim pjesmama imali razni bendovi i izvodjači ali do pojave Igre nikad nije postojao bend koji je to tako dobro uradio! Na neki način ujedinili su sve do tad izmišljene stilove Progressive Rock/Psychodelic Rock / Space Rock/Art Rock i tako dalje, a neki su ih čak prozvali domaćim Pink Floydima iako nisam osobno našao baš tako veliku sličnost u izražaju!
U svakom slučaju nešto što vrijedi poslušati!
Članovi grupe:
Zoran Lakic – klavijature
Vojkan Rakic – gitara
Predrag Vukovic – perkusionista
Drasko Nikodijevic – bas, vokal
Dragan Soc – bubanj

MP3 192kbps 37.9mb
01 Igra staklenih perli - Gusterov Trg 4:25
02 Igra staklenih perli - Solarni Modus 4:09
03 Igra staklenih perli - Putovanje v Plavo 6:52
04 Igra staklenih perli - Pecurka 7:04
05 Igra staklenih perli - Majesteski Kraj 5:18

http://www.fileserve.com/file/gcgxH7u

Nema komentara:

Objavi komentar