Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




utorak, 26. travnja 2011.

Riblja Čorba - Kost u grlu



Staro je uvijek dobro, neki kažu ali mada se ne slažem s tim kao uopćenicom mislim da ovaj album ima onu rock težinu koju rock treba.
Bend koji je uveo tzv. urbanu komponentu u domaći rock u kojem su prevladavali tad pašnjaci, konji, seoske idile, bekrije i ostalo. Po nekima to je neka prva doza Punka u domaćem rocku. Ako je i bio neka vrsta Punka onda je imao i te kako pečat - urban!

Mp3 128kbps 29Mb
1. "Rock'n'roll za kućni savet"
2. "Zvezda potkrovlja i suterena"
3. "Rasprodaja bola"
4. "Pozajmila je pare poludela je skroz kupila je kartu i sela je u voz"
5. "Ja sam još ona ista budala"
6. "Još jedan šugav dan"
7. "Hej ćale"
8. "Mirno spavaj"
9. "Egoista"
10. "Ostani đubre do kraja"

http://www.fileserve.com/file/qWfcehD

Nema komentara:

Objavi komentar