Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




ponedjeljak, 25. srpnja 2011.

Još jedan od dragih ljudi ...

BEOGRAD - Milan Delčić Delča preminuo je sinoć u 51. godini u Beogradu posle nekoliko godina borbe sa rakom.
Onima koji ne znaju tko je to samo podatak da je Delča bio začetnik i Frontman grupe "U škripcu" koja je jedna od one plejade dobrih bendova koji su se pojavili za vrijeme novog vala  a koji je u Beogradu čak bio manje popularan nego u Zagrebu. Drago mi je što smo jedno vrijeme bili susjedi pa sam se i osobno uvjerio kako je bio super čovjek i pravi, iskreni umjetnik!
Uz glazbenu karijeru Delča se bavio i pisanjem za kazalište, napisao je i režirao storiju "Lepe, čiste, dobre" u omnibusu "Beogradske priče", a radio je kao dramaturg za TV seriju „Dome, slatki dome".
Ova me smrt i osobno pogadja pa sam uz Amy izgubio i nekog za kim sam tužan kao za osobom.






Nema komentara:

Objavi komentar