Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




srijeda, 20. srpnja 2011.

YU grupa - Kako to da svaki dan (1974)

Kao što sam napisao u prethodnom postu, na drugi album se čekalo jako dugo i to toliko da su oni koji su godinama pokušavali nešto, od njih vrlo brzo učili i primjenili u svoju korist. Naravno bil je to Bijelo Dugme koje je nakon uspješnog prvog albuma napravilo propagandni trik pa otišlo snimati drugi album u London i tako svijetla pozornosti premjestili s ovih prostora. Nekako u toj medju fazi Yu grupa se odlučila na drugi album. Kad je izašao zapravo to nije bila neka novina više i bio je samo još jedan od rock albuma te 1974.
Iskreno sam očekivao makar približno dobar album kao prvi ali drugi album je bio sabran ili na brzinu ili bez jasnih ideja jer se sve svodi na nekoliko izvrsnih pjesama koje su u maniri prvog a jedna čak i nadilazi prvi album i nudi nešto novo za što sam osobno mislio da bi bilo mudrije da su se posvetili tome jer je bila totalno drugačija od mnoštva izražaja na ovim prostorima. Naravno da drugi album ni po tiraži nije uspio zaokupiti mase kao prvi ali samo zato što se predugo čekalo na njegovo izlaženje! No, bez obzira na sve i taj album zaslužuje počasno mjesto u povjesti Rocka s ovih prostora jer je makar ostao dosljedan svom izražaju za razliku od Dugmeta koje je folk-rock koji je inaugurirala Yu grupa pretvorilo u "pastirski" ili "Hej!"-rock ( jer su neobično puno koristili usklike Hej-hej)! Vrijedi ga preslušati i nekoliko puta jer ima dobrih dijelova i kao što sam rekao nešto novo što se nije čulo do tog albuma na ovim prostorima!

MP3 256kbps 67.54mb

http://uploading.com/files/1d6c7256/Yu%2Bgrupa%2B-%2BKako%2Bto%2Bda%2Bsvaki%2Bdan%2B%25281974%2529%2BU.B..rar/

Nema komentara:

Objavi komentar