Korelacija

Molim ako ima preporuka da mi ih slobodno prenesete bilo kao komentar ili e-mail ... i svoja zapažanja kao recimo ... mrtav link ili greške u procesu . Takodjer sam otvoren za sve sugestije o temama kao i pojedinostima!

.....................................................

In the case of dead link or if you have a suggestion, please contact me, send koment or send an e-mail.




subota, 23. srpnja 2011.

Zauvijek Amy Winehouse!

New York Times:
LONDON — Amy Winehouse, the Grammy-award winning singer who has battled addiction problems for years, was found dead on Saturday at her apartment in London, the police said. She was 27.

BBC:
Singer Amy Winehouse, 27, has been found dead at her north London home.

A Metropolitan Police spokesman confirmed that a 27-year-old woman had died in Camden and that the cause of death was as yet unexplained.

Nadao sam se da ovo nikad neću morati napisati ili bar da će to biti jako daleko u  budućnost ali eto ... dogodilo se i sad se može samo žaliti ili nastaviti slušati! Osobno sam i za  jedno i drugo ali s puno sjete. Amy je bila umjetnik koji zapanjuje na sve moguće načine. Čak sam i sprdnje s njom prihvaćao jer sam mislio kako će se i sama jednog dana smijati tome a mi ćemo doživjeti još bar desetak njenih albuma ... no, čini se da nitko nije shvaćao ozbiljno njene probleme a ona sama se nije mogla nositi s njima i ...
Čitam danas jako puno svaštarija na njen račun i kao po pravilu ... nakon bitke svi su generali. No, zaboravljaju jedno a to je da je Amy za svog kratkog življenja napravila djela koje oni ne bi napravili za dest svojih mizernih života.
Njoj je bilo dovoljno i dva albuma da ostane vječna.
Imala je samo 27 godina!




Jessica Alba: Tužna sam zbog Amyne smrti. Bila je tako talentirana. Zaista prava tragedija.
Rihanna: Bože dragi! Upravo mi je pozlilo!
Ricky Martin: Upravo sam doznao. Osjećam bol. Osjećam ljutnju. Počivaj u miru prekrasna djevojko. Slobodna si!
Kim Kardashian: Upravo sam čula da je umrla Amy Winehouse. Koji istinski talent. Molim se da je na nekom boljem mjestu.
Katie Price: O moj Bože. Kako tužno. Amy Winehouse pronađena je mrtva. Moje misli su s njenom obitelji.
Emma Bunton: Jako tužna vijest. Moje misli su s njezinom obitelji.
Kelly Osbourne: Ne mogu disati. Plačem. Upravo sam izgubila jednu od najboljih prijateljica. Volim te zauvijek Amy i nikad neću zaboraviti pravu tebe.
Denise Richards: Veoma tužna vijest.
Milla Jovovich: U mislima sam s prijateljima i obitelji Amy Winehouse. Ovo je prava tragedija.

Nema komentara:

Objavi komentar